Livrare și retur
Livrarea produselor
Produsele comandate se livrează prin curier rapid sau paletizat, în funcție de produsele comandate și de contitate.
Expediere produse comandate
Coletele achitate integral pentru produsele din stoc sunt predate către curier în aceeași zi pentru comenzile pentru care s-a primit confirmarea plății până în ora 12:00. Pentru cele pentru care confirmarea plății se primește de către platforma megora dupa ora 12:00, predarea către curier se va face în următoarea zi lucrătoare.
Livrarea coletelor de către curier se face în urmatoarea zi lucratoare preluării acestora. Platforma megora nu își asumă responsabilitatea pentru întârzierile de livrare cauzate de către firma de curierat.
La cerere îți putem pune la dispoziție numarul AWB care te ajută să urmărești în orice moment unde se află coletul tău.
Costul expedierii
Costul transportului pentru produse variază în funcție de greutatea finală a produselor.
Costul final al transportului se afișează în zona de Sumar Comandă, înainte de finalizarea acesteia.
Produsele sunt evidențiate în comandă pentru fiecare furnizor în parte, astfel încat să îți poți ajusta singur costul de transport.
Dacă ai neclarități sau ai nevoie de ajutor pentru alegerea produselor îți stăm la dispoziție la oricare din detaliile de contact.
Politica de Retur
În cazul în care dorești să returnezi produse achiziționate prin intermediul megora poți face acest lucru în termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii de către curier.
Produsele returnate vor fi trimise doar prin curier, la adresa specificată de operatorii noștri, cu care te rugăm să iei legatura în prealabil. Valoarea produselor va fi virata în contul specificat de către tine. În cazul returnării produselor prin curier, costurile aferente transportului sunt suportate de către tine, dacă motivele pentru care produsele returnate nu se încadrează la cele menționate mai jos:
- produsele achiziționate prezintă la livrare deteriorari severe care le fac neconforme;
- produsele recepționate în momentul livrării sunt diferite din punctul de vedere al specificațiilor, a cantităților, etc, față de cele din comanda plasată;
- produsele prezintă defecte de fabricație.
Nu pot face obiectul returului: produsele ale caror elemente de identificare au fost deteriorate, consumabilele desigilate sau care au fost consumate parțial, echipamente carora li s-a dezinstalat sistemul de operare original, licențele software și garanțiile extinse.
În cazul în care produsul/produsele returnate prezintă urme de deteriorare, ne rezervăm dreptul de a decide asupra acceptării returului sau de a reține o sumă din valoarea acestora. Suma ce va fi reținută se va comunica prin e-mail, în urma evaluării prejudiciilor aduse.
Intenția de returnare a produselor poate fi transmisa printr-un mesaj trimis la adresa office@megora.ro direct în e-mail, sau prin completarea unui formular de retur. Compania pune la dispoziția clienților un model formular retur cu mențiunea că utilizarea acestuia nu este obligatorie.